2008-07-22

I've been waiting for long (what a day what a day what a day?)

šiek tiek kažko liūdna.Bet visvien smagu,kai kartais paskambina ir pasako"o aš gal pasiilgau?".Sunku šypsotis,kai to nenori,o aplinkiniai bijo tavo ašarų..Norėčiau būti ten kur mano ašarų nebijoma...
Noriu sėdėti tyloje ir žinoti kad tai nuostabiausias mūsų pokalbis.Bet ar viskas taip paprasta?Namie pragaras,sieloj panašiai.Susimąstau išvažiuoti kur nors niekam nieko nesakius,niekas to net nepastebėtų.Visiem tik geriau būtų.Galbūt suprasčiau ką darau ne taip.
Taip ir būna,kad kartais bijai būti laimingas.
Gal iš tiesų aš dar nesubrendus gyvenimui...Bet kada ateis tas laikas?
O kas mane apgins nuo maniakų-iškrypėlių?bIJAU AŠ JŲ.

o tokie pokalbiai kartais verčia susimąstyti.Šaunu kai palaiko,nors būna kad visiškai nesutinku su tokiom nuomonėm.

[14:18:31] mario/macho8 sako: man nesiseka labeu bet as ne nevykelis.. o tuo labiau TU..
[14:18:39] mario/macho8 sako: Tu nuostabus zmogus..
[14:18:49] mario/macho8 sako: o tokie nebuna nevykeliais (think)
[14:19:40] Deimančiukas. sako: Kdl tau nesiseka?na nemanau kad as nuostabus zmogus...manau nepazistu Tu manes gerai tai negali taip teigti...;]
[14:21:03] mario/macho8 sako: nes mane visi palieka :D
[14:21:08] mario/macho8 sako: as nevykelis .. (think)
[14:21:10] mario/macho8 sako: :D
[14:21:36] mario/macho8 sako: o kiek mes bendravom ir kiek kiti zmones apie Tave ppasakojo Tu tikrai esi nuostabi asmenybe :)
[14:21:38] mario/macho8 sako: va taip vat :P
[14:22:52] Deimančiukas. sako: ne tave viena palieka tada :D mane palieka laikui begant visi zmones kurie buna salia.Matyt noro nebuna pasistengti suprasti vienas kita,nes su manim sunku.
[14:23:00] Deimančiukas. sako: tai va.Ne viskas taip paprasta.

Ryt trečiadienis.Nevilties arba vilties diena.

Komentarų nėra: