2008-03-20







pAkalbant apie siandiena.
Atsikeliau,nuejau su agne ir ausra i ten ta kazkokia atviru duru diena talat-kelpsos mokykloje.Ausra susivarte pries pieno lazeriu vokaliste,su savo "Saules kliosu";DD bet cia parkes ner,cia juokinga.
Ir smagu.
Grizau namo,pabuvau ir isejau i centra susitikti su zmonemis.Is pradziu buvo smagu daug juokiausi nors zmones durnai pastebejo,kad su ta laime kazkas ne taip,nes mano sypsena nelabai tikra buvo..
Sutikau daug pazystamu.Uzsiparinusi evalda.Juokingi buvo donciaus zodziai"Dar biski gali pabut mano mama";DD
Buvo kas sake kad graziai atrodau.
Tik keistos ciuvu kabinimo politikos,norint isisodinti i masina man nepatiko.

Ir siaip man keista,kai mane kabina kai as nenoriu.
Dar durnai,kad nenueisiu i konca 6adieni.
Bet tikiuosi sakiuos gausiu bent dali teigiamu emociju kokiu dabar man labai reiketu.
O kas ten aukstai?galbut kazkur skrajoja mano angelas sargas.

Komentarų nėra: