2008-03-21

Aš likau.


Parduok svajonę Dievui.

Iš tiesų apmąsčius vakar,tai pasielgiau kaip bailė,atėjau,pamačiau,pabėgau.
Išvažiuoju rytoj a la švęsti,kam aš svarbi ir kam manęs netyčia reikės-sms.

Bet ar jis ją pirks?

Gal apsilankysiu dar šiandien centre.Mano namus užvaldė d.poezija.
O vakar vakare apturėjom svečių ir šunų ir mažų vaikų,na viena mažą, kitą didesnę.Ir tas naivumas,tai kaip sekasi?
"Nesiseka"Tai kas blogai?."nu i makdonalda neveža,buvau tik 2007 metu balandį".;}
Ir nori nenori pradedi šypsotis.o kas gero?"Na telefona turiu naują,ir visokių draugių numerių".
Mano žodžiai "nepalikit manę su juo!nemoku elgtis su vaikais." tai tu nieko ir nedaryk toliau sėdėk prie kompo.

D.poezija lauksiu.mp3
Geltoni radiatoriai-ka tu jauti?mp3

Grįšiu antradienį gal.Iki.;*

Ir pakalbant apie diena centre.Tai aš dūrna boba dairytis žmonių kurių nereikėtų matyti,nes tada tik susinervinu,bet visvien dairausi;DD me lama;D Ir dar aš durna boba nes jaučiuosi kieta vaikščiodama stoty naktį,lipdma per tvorą,ir vaikščiodama naujanuos.
Ir dar reik tramdyt save kad nerašyt sms,šnd tai pavyko.Dbr tikrai ate dar kart;*

Komentarų nėra: