2008-02-23

tokios tokeles.

Ketvirtadienio naktis sunki su daug streso.
Penktadienis.Lietuviu,anglu,sokiai.Praejo greit.Uzkliuvau kaip reikiant uz manto kojos;DDD
Grizau pamiegojau.Buvau susinervinus .praejo.Kaip niekada zavi.
kas?
Einant sugebejau neptikti kazkokiam diedukui,sugebejau patikti mandagiems forsams,kurie norejo susipazinti.O maniau kad tik vasara neina praeiti gatve.
Sugebejau patikti beprociui vyrukui,kuris pasake kad nori kad buciau jo gyvenimo drauge ir jis man uz tai sumoketu.Tiesa pasakius buvau soke,net nezinojau kaip reiketu tinkamai reaguoti i tokius dalykus matant kad izeisti nenorejo,tiesiog gavosi keisti issireiskimai.
Atejus centre susitikau saima,ciba.
"kur einat?nezinau.eini kartu?aj nu;DD ne"
Vakaras baigesi plote.
Aj nu gerai man px.
svarbu palaikyti stiliu vilniuje,o Man tiesa pasakius tas visiskai px.

Komentarų nėra: