2008-02-27

Myliu,ir dar karta myliu

Kai daug metu gaudavau atvirukus pasirasytus "Teta Irena ir dede Vilius"
Ir po skaudziu dalyku,gaudavau tik "Teta Irena".
Myliu uz visus tuos lepinimus.Dede,negaliu.Man sunku prisiminti,bet trumpai viskas buvo.Bet prisimenu.

Ji mane uzaugino,padare tuo kokia neseniai buvau,ir noreciau vel buti tokia pat.Vadindavai mane egoiste,nieko nemylincia.Bet manau puikiai zinojai,kad po tokiu zodziu as tyliai po kaldra verkdavau.Kad del tokios jautrios ir geros sirdies man sunku bus gyventi.Bet dbr pasidariau bent jau bandau buti atspari.Myliu uz tai ,kad egzistuoji.Antroji mano mama.Tikrai nepamirstu Jusu.

Pirmoji.Myliu uz musu beprotiska juoka,ir uz tai kad esi dbr.

Tevuk,myliu uz tai,kad pjaudavom kartu malkas,kurendavom lauza,grezdavom leda ir zvejodavom,darydavom ledo karusele.Galbut norejai anuko,bet ka gi viska isgyventi teko su manimi.Nepykstu uz musu pykcius.Tiesiog taip gaudavosi.

Myliu tuos kurie buvo arba yra mano draugai.Sima,sakiau kad mylejau kazkada,bet nezinau viskas taip pasikeite.Ieva,Myliu.Laurut,visados tu man atrodei keista,bet kartu tokia paprasta.Atrodo visuomet patenkinta,mylinti gyvenima,tau viskas visad gerai.

Dar buvo vienas zmogus.Pasaulis keiciasi,bet visvien.Myliu to zmogaus mintis.Kad ir px.

Ir tai kas yra dbr.Nenoriu kad kada baigtusi,del to bijau.Ir dievinu skambucius,su zodziu myliu.

Dar vienas zmogus,buvo nebera.Pernelyg skaudu prisiminti.Kiek pazinojau,tiek jauciau.Gintare,neverk,"pjaunam siena".O man asaros buvo kaip pupos.Mama,neverk.Visi,neverkit.

Iki Myliu jus<3 Tikiuosi,jauciate,kad as jus myliu.

Komentarų nėra: