2008-01-13

Atsidarykit pažinčių klubą.

Kažkas man nutiko.Net nežinau.Pasiilgau mamos,pasiilgau kad vakarais kas nors sėdėtų šalia manęs ir gertų arbatą,pasiilgau girdėti kad kažkas šalia kvėpuoja.Ir nusibodo užmigti su mintimis,ką ryt nusipirkti valgyti.Suprantu kad mamos gyvenimas ne toks lengvas kaip man atrodo iš šono.
Esu kažkaip pernelyg netaupi.Nuo šnd reik pradėt mažiau valgyt;DDDD lol.
Vkr buvau kažkokia be ūpo.
Kartais atrodo kad visiem labai sunku suvokti ko man išties reikia.
Kartais atrodo kad net pati to nežinau.
ir aš jums po velniais nesu pažinčių klubas!Bandai vertinti žmones teisingai,kol atsiskleidžia kaip yra iš tiesų.Linkiu jums tokiems nebebūti,bet būkit,nes mes visi a la pankai,mes axujeni ir mums zajabys blet.
Mane graužia 4 mano namų sienos.Ir aš labiau už viską pasaulyje nekenčiu vienatvės.
Dėkui,kad yra tokių kurie neleidžia man jaustis vienišai.Myliu jus<3

Komentarų nėra: