2010-01-18

Nėra esančių sau 2

Širdis daužėsi taip kaip niekada gyvenime, ir išsigąndau kad ryte galiu nepabusti
Ir kelias valandas bandant užmigti supratau, kad jei nerasiu kur realizuoti savęs tai visiškai prapulsiu
Daug reikėjo galvoti, kol supratau kas negerai, paprasčiausiai nėra kur savęs įdėti o sėdėjimas vienoje vietoje verčia jaustis šūdinai
Ir šiaip darau bet ką, neturiu kur savęs sudėti, tuomet prisigalvoju dalykų kurių man visiškai nereikia, tuomet ir širdis daužosi ir blogos mintys puola
Reikia rasti sprendimą, kur pasireikšti ir tuomet viskas turėtų susitvarkyti
Sėkmėėėės man beieškant.

2 komentarai:

eikitsau rašė...

Gal kai jau rasi, ir man papasakok. Nes nu, kazinau.Jauciu, kad tampu visiska degrade, nes mano gyvenime nieko reikalingo nevyksta. tiksliau- as nevykdau.

Deimantė. rašė...

būtinai pasidalinsiu su tavimi jei rasiu, bet tik bėda ta kad mano nuomone kiekvienas turi atrasti kažką sau, savito..