2009-06-14

Spėk gauti tai, ką noriu pasakyti tau,/Spėk laužyti standartus, nes juos panaikinau.

"Nes kiek beturėsi, kiek begalėsi, kiek bematysi, kiek benorėsi, kiek bekalbėsi -
Viską su visais per pusę dalintis turėsi"

Sel-Laužau standartus.mp3

Penktadienis su Be2g, iš tiesų pats smagiausias dalykas buvo lindimas per tvorą, ir tuomet užplūdęs adrenalinas.SEL. Jam būnant scenoje aš buvau kažkur kitur ir ten man patiko. O šiaip kadangi diena jau buvo sugadinta, tai jos sutaisyti jau nebelabai ir pavyko.Lietus net nebuvo pernelyg svarbus, jis niekada ypač ir negąsdino.
Šeštadienį grįžom namo, ėjom taškyt savo gyvenimo toliau. Dievinu, kuomet parašo žmonės ir atrodo, kad jie Tavimi tiki.Taip norėtųsi atverti sielas ir pamatyti, kiek žmonės daug turi viduje.
"Supratau, kad priežasčių atidėliojimui visą gyvenimą galima rast, bet man jau bloga nuo tokio gyvenimo" o man? man paskutiniu metu irgi bloga.Gerų minčių negalima prarasti.

Pernelyg ilgai vakar žiūrėjau į Tave, pernelyg daug galvojau eidama namo. Ką jaučiu apkabindama, žiūrėdama, šypsodamasi, liesdamasi?
Einant namo buvo nebaisu, nes susitaikiau su tuo, kad kaip suplanuota taip ir turės būti anksčiau ar vėliau,o dabar nereikia nieko bijoti.
Seniai mačiau tokį ryškų saulėtekį, bestovint ant tilto.
Ar galima pykti tuomet, kada tu sulaužai pažadą bet tik todėl kad žinai, kad nebegalėsi užmigti, nei akimirkai neužmerksi akių, nebus ramu? Ar neturėtum būti suprastas?

Komentarų nėra: