2009-01-27

šaldytuvas ir aš nori prie jūros


Pasirodė, kad mane pažadino saulės spindulys,bet buvo keturios ryto, naktinė lempa neužgesinta, tavęs kaip nekeista nėra šalia,o televizoriuje sninga.

"Ir man patinka ironija be cinizmo,proto aiškumas be nihilizmo,ūžavimas be kaltės jausmo,mandagumas be veidmainystės,drovumas be apsimetimo,dosnumas be labdaros,naktis be vienatvės,gatvės be mašinų,laimė be nuobodulio ir ašaros be priežasties."

Keista,kaip kiekvienas yra pasinėręs į save,kalba tau ,bet galvoja visai ką kita.
Buvau mokykloje,supratau,kad noriu ten grįžti,nes tos dienos buvo nenuspėjamos,varginančios,bet mielos širdžiai.
Maniakų žvilgsniai autobusuose manęs nežavi,besistumdančios bobutės kelia šleikštulį,bet dažnai myliu tą judėjimą,(myliu ir naktinį ir saulėtą ir net purviną Vilnių),nors pastaruoju metu jaučiu kad manasis gyvenimas stoja.
Dabartinis tikslas: Tiesiog rasti pagreitį
Zenitas-Proba(praviros durys).mp3
Pralinksmino Audrius sakydamas nekalbėti,nes jis klauso(kalbėti nelabai buvo įmanoma).
Planai:Gimtadienis,laisvadienis,penktadienis,gimtadienis(Mafia 1930),sekmadienis(laisvadienis),mokslai(get a life)
Susiraskim gyvenimą aš irgi siūlau!;>

1 komentaras:

Kolia S. rašė...

atrodai tobulai diena sausio iš plaukiojimas