2009-01-12

^.^


Sapnas.
"Buciavai mane tom paciom drebanciom lupom ir uzrasas "Fantastiska" sioje vietoje jau nebetinka,nors sapne tiko nepriekaistingai"
Ryines mintys ir rytinis vesus dumas.
Rytine As ir mano mintyse rytinis Tu.

Gyvenu su viltimis,gyvenu savyje,
Dieve,o Tu bent mano nauja adresa zinai?

Nes negaliu baigti galvoti, nes sasaju dar daug,ir nemanau kad jos isnyks.

Naujuosius metus sutikau velgi akimis rodant i dangu,su naujomis/senomis viltimis ir svajonemis,akinant sviesoms as buvau kitur,as buvau toli,as buvau ten kur man patinka.
Siais metais nepasizadejau tapti geresne,pasizadejau likti savimi,kad ir kas beivyktu,pasizadejau nepamirsti Tu kuriuos myliu,pasizadejau buti stipresne,

"Galėtų kas nors spjaut man į veidą. Arba apkabint. Ir priverst išsipasakot.Arba naktinėt.Kartu.
Juk būtų gera.Beprotiškai.Ir mažiau minčių.Apie žmones.Ir vakarus. Kurių geriau neprisimint. Man tikrai baisu.Galiu keistis kiek noriu. O yra dalykų. Kuriuos, kad ir po dviejų metų. Prisimenu.. Iki smulkmenų. Nes tai trunka ne dieną ir ne dvi. smaugia. O viena didelė ašara kaupiasi. Ir nieks neleis jai išriedėt. Bet vis viena. skausmas eilinį sykį įveikia mane, šioje nelygioje kovoje pačiai su savimi. Dabar jaučiuos gan keistai. Sunku būtu tai paaiškinti. Skauda, bet neskauda. Man gera, bet man bloga. Aš noriu klykt, bet nenoriu. Spaudžia ten giliai kažkas kažką ir man tai baisiai nepatinka.
Dabar kažkaip norėčiau, kad šalia manęs būtu daugiau nei muzika ir pan. Ties kuria diagnoze apsistosime šiandien?Aš kiekvieną deguonį gaudantį plyšį, bandau užlopyti savitvardos siūlais. Ar išliko naktys, krentančios nuo stalo juokais? Įkvėpiu kavos tirščius rytams, kurie nebegydo. Tiktais kasdienybės procesas. O reakcijos. Formulės nesikeičia, stengiuosi viską išlaikyti savy. Ar turiu gėdos? Neturiu, nes man jos ir nereikia."

Taip gyvenu.Nesiskundziu ,bet paslapciomis svajoju,kaip bus kai Tai issipildys.
Nes tai privalo virsti realybe.
ar kada pasakojau kaip as kaip beprote dziaugiuosi smulkmenomis?kada nors papasakosiu.
Nes papasakojau ne viska.

Puiku puiku kad bloga.Juk pageres.
As tikiu Tavimi,o Tu manimi?

Kitazzz ir Charli -14'uoju vieskeliu.mp3

Komentarų nėra: