2008-10-21

2008.Gyvenimas bendrabutyje.Ruduo.

kai pagalvoji..Tai visas mano gyvenimas telpa viename suknistame kambaryje,dalinantis ji dar su pora zmoniu.Viskas telpa keliose suluzusiose spintelese,ant keleto senu stalu ir keletas daiktu ismetyta ant lovos.
Bet didzioji mano gyvenimo dalis mintyse,prisiminimuose,vizijose.
Kita dalis nuotraukose,telefono numeriuose.
Kita dalis zmones,be kuriu negaliu,bet kad ir kokie jie dideli ar mazi butu bet taipogi telpa mano mintyse ir sirdyje.
Ir cionais nera jokio susikaupimo,koncentracijos ar kazko atgaivinacio.
Siame kambaryje pas mane ateina tik maistingos mintys,issiblaskymo jausmas ir visokie kiti dalykai trukdantys man blaiviai mastyti.
Nes cia truksta kazko tokio kad net pati nesuprantu ko.
Gal tiesiog truksta to uztikrintumo,to tikro jausmo kad kazkas tave myli ir yra/ir bus visuomet salia taves?
Nes cia yra tik zmones suvesti atsitiktinumo.
Laikui begant galbut tapsiantys draugais.
O gakbut po treju metu viskas nutruks.Gal ir anksciau.
O gal viskas bus gerai.,
Bet butent dabar jauciuosi visiskai issiblaskiusi ir nelabai besigaudanti kas vyksta aplink.
Groja rasmus,bet ne todel kad man patinka.
Taip jau gaunasi.

Komentarų nėra: