2008-08-29

Viskas keičiasi su kiekviena minute.
Ar tai jau pernelyg greit?Ne,taip ir turi būti.Bet pokyčiai kai jie neatitinka lūkesčių,yra like wtf?!
Aš kaip visuomet Ta kuri pernelyg daug tikisi.Aš manau kad aš visuomet gyvenime iš tiesų gaunu kiek noriu,tik tai trunka trumpai,ir gal ne visada gaunu maximumą.Gal pernelyg mažai pastangų įdėta?Gal pernelyg mažai stengtasi kad turėti tą da best variantą?
Pernelyg daug tikėtasi ir per mažai gauta.Nes mažos mergaitės-svajonės didelės.Bet jos mano!Ir kas pasakė kad jos nesipildys?
Tik reikia suprasti kad svarbu nieko nesitikėti,o juk tai taip sunku.Dar neišmokau gyventi ir vargu ar greit išmoksiu.Bet žinau kad galbūt pasaulyje nesu viena,gal Tu esi su manimi?
Visur ir visuomet.Nusišypsokit man.
Bet kam teikiamos įvairios viltys?Juk tokios mergaitės kartais ima ir patiki jomis.

Komentarų nėra: