2008-08-20

Main kampf-Prieš miegą dvi knygas užversti./


Metas po truputėlį stipriai žvelgti į ateitį.
Linkėjimai ir pora žodžių keletui Mano Šios vasaros žmonių:
Aušra Juočke-Mėgstu stipriai ir myliu,tikiuosi bendrausim ir toliau,nes tu man visada atrodai tokia paprasta ir nuoširdi.Tu tiesiog esi mylima Deimantės.
Paška-Dauug nurautų akimirkų drauge,bus jų daug ir toliau.Mėgstu.
Daliau-Mėgstu tas akimirkas kai susitinkam,pokalbiai apie nieką ir kartu apie viską,atsiminimai apie praeitą vasarą.
Ievut-Tu visada liksi artimas žmogus mano sielai,nors pagalvoju apie Tave dažniau nei parašau Tau.(gėda man)
Akvile-Per gera Tu visiems,bet su tavim pyragą valgyti gera.Pasiilgsiu kartais leidžiamų "turiningai" mūsų pertraukų mokykloje.;}
Martinai,Manau pasakyta viskas arba bent jau didelė dalis to,kas galėjo likti ir nutylėta.
Mantai-Visuomet tave palaikysiu.Geras Tu,bendrausim ir toliau.Ateisiu karts nuo karto ir į lazdynus.;D
Tėvai-Tu moki nurauti stogą,niekass neturi tokio juoko kokį turi tu,Rimsha ir Valdis.Jūs juokiatės vienodai;DD
Agnyt ir Lylka,trūksta jūsų kai ilgai nesimatom.
Tadai-Nuoširdžiai man patikai,spėjau priprasti prie tavęs,ir žmonės ne visada būna tokie skirtingi kaip atrodo,gal tiesiog kartais reikia daugiau pastangų.Tik šiek tiek daugiau pastangų.Bet stipriai dėkui Tau už jūrą.
Jonai pasiilgau.
Tomai,pykčių,džiaugsmų neišvengiam,bet dažniausiai kai būna sunku,būnam drauge.Ačiū už tai.
Romai,kai susitinkam geriam daug,bet kiek visokių nesamonių buvo.Plotai,gėrimai,alus ir t.t
Eugenijau,gal kažkada per daug tavimi tikėjau,dabar viskas atrodo kitaip,kartais mane stebina,bet...nežinau.Kažkas perdaug pasikeitė arba Tu arba Aš,arba kažkas buvo ne toks koks yra iš tiesų.

Ir visiems naujiems žmonėms su kuriais susipažinau arba pažįstu bet čia neparašiau nieko-Linkėjimai,daug šviesos išimtos iš slaptos kišenės.
Dėkui ir už šaunius/nenusisekusius šios vasaros plotus.Daugiau buvo šaunių žmonių ir šaunių akimirkų

Stipriai lietingai/saulėtai,
Jūsų Deimančiukas.

Komentarų nėra: