2008-05-06

i lost my teddy bear,will you be my teddy? or maybe can i have yours?


"Pasakyk man kai bus liūdna.
Nudažysiu tave pilkai.
Nusivesiu ant stogo.
Eisim kaip vagys ir sustosim prie krašto.
Iš rytų kvepės vakarų ir laužo dūmais.
Pasaulis nusidažys raudonai.
O vakaruose ant išskrendančių paukščių kris žvaigždės.
Pasakyk man kai bus liūdna.
Atnešiu tau karšto vyno.
Sėdėsim ant šalto šaligatvio kiek tik norėsi.
Žiūrėdami kaip ruduo užpildo erdves.
Ir man nereikės paimti juodos.
Pasakyk man kai bus liūdna.
Aš neklausiu kodėl.
Gulėsim ant šlapios žolės jausdami ilgesį giliai savyje.
Galėsi nieko nekalbėti.
Tik leisi mano žydroms lūpoms
Bučiuoti tavo blakstienas."

1.Kuomet sakai,kad tau gerai,kad apgauti kitus ir jie tavimi tiki.
2.Kada tavo drauges paraso tau tik tuomet kai nori ispest naudos(drauge)
3.kuomet nori pasijusti laiminga.Kuomet tau salta ir niekas nesildo.
4.Kuomet..
5.kuomet..
6.kuomet..
7.Kuomet nutylima ir padedami daugtaskiai.
Viskas gerai(1.)

Negalvojant galvoti ko nereikia galvoti.Nematant matyti ko nereikia matyti.Nesuprantant suprasti ko nereikia suprasti.(M.Martinaitis)

Neatsisakyk galvoti,matyti,suprasti to,kas draudziama(ko nereikia) tik galvok negalvodamas,matyk nematydamas,suprask nesuprasdamas.

Komentarų nėra: