2008-04-27

mano balandzio savaitgalis

Penktadienis-sekmadienis.

Penktadienis.
Nuejau i miesta.Valanda sedejau viena,laukiau.Nors tuo metu galvojau kad tureciau buti kitur,bet kadangi nebuvo jokios reakcijos i mane.Sedejau.Viena.
Atejo ieva su paliskiu.Nuejom i kosmosa.Prisiminiau senus laikus.Pazvengem.
Sutikau kitus zmones.Sutikau ta su kuriuo norejau buti visalaika,bet ko norejo jis neperpratau.
Buvo nejauku.
Atsiduriau drumo tuse.Supratau kad vis dar moku susipazinti su gerais zmonemis,bet nemoku taskytis pagal druma.Bet issitaskiau.Buvo saunu visai.Pakartot reiks.
Namo ejau su baime bet ir su nuotykiais.Gerai kad gerai baigesi.Bet jei ka,galvojau begti.Daugiau nereik tokiu kaip pats sake"obuolmusiu"kurie lydetu namo.:}}
Sestadienis.
Nuostabus!4iese pamatem tik fc vovos skaudu pralaimejima,prizadejo ledu jei tik pajudesim is vietos.Nupirko mums ledu.Ir siaip saunus zmogus.
Tuomet skirstemes.O mudvi smagiai vazinejomes iki maximos ir atgal.:} sypt.
"tai gal dar eikit prie kitu duru pastovet"(baisus svilgsnis)
Deimante sako: "puiki ideja bet atsisakysim".
Pasisedejimas ant zoles su fotiku rankose.Seniai turejau toki nuostabu vakara.Juokiausi taip kaip seniai besijuokiau ir vienu metu jauciausi is ties laiminga.Ne tik jauciausi bet buvau tokia is tiesu.Aciu kad buvot salia.
Sekmadienis.
Toks koks saunus sestadienis toks NEsaunus buvo sekmadienis.As irgi zmogus turiu principus,nebegu kur man pamoja.Esu asmenybe.
Noriu demesio,NEignoro,ir daug daug dar visko.
Vienu metu masciau kad dar minutes prie tu mariu jau nebeistversiu.

"Vardan didesniojo gerio".


Imu desiniaja zalia aki,ir ...Tiek.(sun)

Komentarų nėra: