2007-10-20

Vakaras,ir ankstyvi rytai.


ŠEŠTADIENIS.rudens rytas.Atsibundu savo lovoj.7 valanda.įsijungiu telefoną.ir tik dbr gaunu vakarykštį sms.
"buvo tau".Sakai trinti.Negaliu,nemoku.Tu visdar nesupranti kiek man daug reiškei.Akimirką galvoju,kad praeita žiema buvo viena iš laimingiausių akimirkų mano gyvenime.Kartais randu nuotraukas..žiūriu ir kankinu save.
Parašiau laišką iš kurio tu galbūt viska suprastum.Galbūt.Bet tikriausiai tu jo negausi.Nes jis tau pasirodytų juokingas.O gal netgi kvailas,iš tiesų galbūt px,vien todėl kad tau jį perskaičius mano mintys ,išgyvenimai būtu suprasti.O gal ir ne.
Kodėl visi žmonės taip elgiasi?
Turėčiau tau atrašyti,bet ne dbr.vėliau.

šnd einu į vakarėlį.Na nežinau ar man bus linksma.Bet bendrausiu su kuo bus linksma ir tiek.
Vakar buvo visai gerai.Su muiline išgėrėm alaus.Pasėdėjom zape.
pupų karalius virgis,kurio vardas Alius,pralinksmino mane.
"jis tave seka";DDD

Beje mano rankos kažkodėl irgi pradėjo beprotiškai drebėt,kaip kažkados,kad buvo tavo.

Komentarų nėra: