2007-10-31

Trečiadienis.


Man šiandien helovynas.Smagu gal.Ką tik pasidariau drabužius iki galo nes būsiu seselė maniakė.;DD
Viskas baigsis anksti rytą,o mane parina kad kaip noriu turėsiu parsigaut namo nes iš pat ankstyvo ryto išvažiuojam į Šakius.Nieko sau.
Vakar buvau labai pikta vakare ant viso pasaulio.Šiandien ryte buvau,kažkokia ištižėlė ,nes sugebėjau apsiašaroti ,per lt žiūrint filmą,kažkokį tokį senovinį.Poto žiūrėjau Daktarę Kvin.;DDD gerai kad bent jau per ją nebuvau ištižėlė ,nes tai jau būtų viršūnė.
Norėjau parašyt simai,mes visą laik parašom viena kitai kj įvyksta toks baisus dalykas,kaip Daktarė Kvin mūsų žydruosiuose ekranuose.Bet neparašiau.
Šiandien tuc tuc,ryt Šakiai.Laukit manęs kas nors.
Pasiilgau jūsų visų iš tiesų ,Mielieji žmonės.
Aj vat dar vkr išgėriau raminamųjų po ilgų prašymų mama davė.Laukiau laukiau kol užsinorėsiu miego.Bet šiaip nuėjau miegot.o mama sakė kad nuo jų naktį tikrai nepabusiu,nors ir šiaip nepabundu.Bet nutiko taip kad atsibudau nors taip neturėjo būt.Taigi raminamieji šūdas,gal reik bandyt kada daugiau gert.

Urąąą,aš seselė,tebūnie panaši į šita(visai ne) bet su daug labiau kruvinais drabužiais;DDD

Komentarų nėra: