2007-06-24

Kartais noriu buti pasaulio Dievas.



"Aš taip tavimi pasitikėjau.Nebijojau įsitvėrus tavo ranka stovėt ant pasaulio krašto... Nebijojau, nes tikėjau, kad nepaleisi manęs.. Pasitikėjau, nes taip mylėjau.O dabar taip baisu, taip baisu stovėt ant bedugnės krašto su vėju saujoje... Visi kiti siluetai laikantys mano ranką savojoje tik šešėliai, beformės būtybės trikdančios mano vienatvę, gilinantys mano meilę tau, draskantys sąžinės likučius... Nebenoriu, dinkit iš mano liūdesio alėjos, jūsų balsai užgožia jo brangių žodžių skambesį... Jūsų šiluma šaldo mano širdį, jūsų akys degina mano sielą… Palikit mane vieną su savo vieninteliu tikruoju palydovu skausmu, tik jis primena man apie tave.Niekada nepamiršiu tavo žvilgsnio… To žvilgsnio kuris pavergė mano širdį... Tavo žodžiai tarsi šukės įstrigo mano širdy, jei jas pabandysi ištraukti, širdis nukraujuos... Tu daugiau niekada neapkabinsi ir nenuleisi galvos pažiūrėt į mane... Niekada... Daugiau niekada.Niekada mano širdis nebus šilta...

Tad, aš tik norėjau pasakyti, netgi jei aš daugiau niekada su tavimi nešnekėsiu savo gyvenime, tu man ypatingas žmogus ir tu pakeitei mano gyvenimą... Aš gerbsiu tave, žavesiuos tavimi ir visa širdimi tave branginsiu..."

Tu niekados nesuprasi koks gyvenimas man.Dievinau ta laika.Nenoriu ateinancio rudens ir ziemos.Tokios ziemos kurios jau niekados nebebus.Beprotiskai melyno dangaus,ir akinamai balto sniego.
"Išgyvensiu saulę, išgyvensiu lietų,
Išgyvensiu audrą ir netgi sniegą."

Nezinau...
"pazvelk i mane pazvelk i akis
skausmo asara ant kelio nukris"

bet tik mano sirdy viskas pasiliks...

AS NUSIPIRKAU 3 SVAJONES,1oji svajone man nese vilti,
2oji sudauze mano sirdi,
o 3ioji mylejo ir tikejo,kol galiausiai jai daejo kad manes jau nebera,
Svajokime drauge.

argi tu nori su manimi svajoti..?Prasau ismokinkit mane gyventi.

Kechas.paskutinis suolis.mp3

Komentarų nėra: