2007-05-09

Blogai.



Neesme kad papuoliau i liuti.
dar neesme kad ner nuotaikos.
dar neesme ir tame kad ikyriai lenda i mano mintis Jis.nors cju to nevertetu rasyti is didziosios raides.bet nebegaliu.
suknista cekanauskiene mane mate.per pertrauka.ir ryt man zopa atsakinejant anglu.ir dar savo issisiepusiu veidu numete frazele.yeh..
esu kazkokia nepaslanki.not flexible. xD neesme kad sis zodis rasos kazzkaip kitaip.
bet man suniskai kazko truksta.ir del to suniskai liudna.
ryt nueisiu i gitara vel nesuprasiu kdl ten tokia nesamone ir iseisiu..bet 5 reik puost kabineta,nzn ka iki tada veiksiu.
O siaip jauciuos kaip rudeni.namie ner saules,salta,jokio upo niekam.Ir tu manes niekados nemylesi.Jau niekados,jej taip dar kazkados buvo.

suknisti jausmai.

maisto.Ate.mano vienisas angelas skrajoja aplink nerasdamas manes,galeciau ji suktelt,bet net Jis nepades.Man padetu Jo mintys ir zodziai bet jie jau niekados nebus skirti man.Piece of shit.

Komentarų nėra: