2007-05-16

Galbut kazkas ateis ir man kaltes atleis.


"Sėdžiu ir mąstau ..
Nesijaudink ,ne apie tave.
Sau prisiekiau apie tave daugiau niekada negalvoti ..
Kodėl ?
Hm...
Nes tu man nesuteiki nei kruopelės laimes,
O iš tavęs aš gaunu tik ašaras,liūdesį ir begalini skausmą...
daugiau žinoti nieko nebenoriu ,
Nes buvau tau suteikusi begales laiko..
Bet...
Bet tu nepasinaudojai ..
Atleisk.
Nuo šiandienos tu man paprastas pazystamasis,
Nes nebenoriu daugiau apgaudinėti savęs ir savo jausmu ...
Dabar žiūriu i tebelikusia paskutine mūsų nuotrauka daryta kartu ,
Bet ir jos nebeliks...
Ji iširs i mažus gabaliukus kaip ir mūsų graži laime..
Norėčiau ja pasilikti,bet nebegaliu...
Gaila..."(kazkokia panele.Ji stipri)

Kaip noreciau buti tokia stipria,kad negalvociau,istrinciau,liktum tik praeivis.Bet taip nebus.Jau niekados.Ir dbr asaros vilgo akis.Grojant rebelheart-juodas lietus.mp3

Tu neisivaizuoji kokia buvau laiminga.

Komentarų nėra: